مداحی ،حسین حلالم کن | کربلایی مجتبی رمضانی ، جلسه هفتگی 1393/09/08 :: عروة الوثقی

عروة الوثقی

عروة الوثقی

کس نیست در این شهر امـــــــــان داشته باشد
یک تبــــــــــغ نمانده که امــــــــــان داشته باشد
از چشـــــــــم تنی چنـد من افتاده ام امـــــــــــا
این عشـــــــق محـال است زیـــــان داشته باشد



بسم الله زیارتنامه رو وا کن ... / شور

عمرم گذشت اما به درد تو نخوردم ... / روضه

می دونی کربلا چه وقت دیدم داره,وقتی که ... / زمینه

ندارم طاقت دوری دلم تو حرمه ... / واحد

هر قنوت من یه دنیا ربناست ... / شور

داعش بترس از این همه گرد و غبارها ... / مراسم پایانی

نظرات  (۲)

دوست عزیز سلام سایت بسیار خوبی داری امیدواریم روز به روز پیشرفت کنی ما وظیفه خودمون دونستیم که این موفقیت رو به شما تبریک بگیم اگر آماده تبادل لینک بودید اعلام کنید؟
در ضمن ما به شما سر زدیم خوشحال میشیم شماهم یه سری به مابزنی و نظرتو راجب سایت مابگی .
pardis.salehin.ir
۲۱ دی ۹۳ ، ۲۳:۵۷ ««راهــــــ شـــیـــعــــه»»
سلام بر شما
من سابقا در بلاگفا فعالیت داشتم اما تصمیم گرفتم بیام بیان و در این سایت زیبا فعالیت کنم.
خوشحال می شم سر بزنید و اگه خواستید تبادل لینک کنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">