وظیفه ما :: عروة الوثقی

عروة الوثقی

عروة الوثقی

کس نیست در این شهر امـــــــــان داشته باشد
یک تبــــــــــغ نمانده که امــــــــــان داشته باشد
از چشـــــــــم تنی چنـد من افتاده ام امـــــــــــا
این عشـــــــق محـال است زیـــــان داشته باشد

یه نفر آمده بود...عرض می شود که...گفت:که من می خوام به خدا برسم,چکارکنم؟

گفتم:من75سالمه همیشه می خواستم به خدا برسم و نرسیدم.تو تازه سر از تخم درآوردی می خوای به خدا برسی؟[باخنده]

آخه یعنی چی می خوای به خدا برسی؟...

گفت:آخه علمای اخلاق میگن به خدا برسین و اینا...

گفتم:شغلت چیه؟گفت:شغل من,طلبه ام

گفتم:پایه چندی؟گفت:پایه یک[باخنده]

گفتم:عزیز من فریب این مطالبو نخور...این کتابایی که نوشته شده است راجع به بعضی از بزرگان اینا رو مطالعه نکن!...حد شما نیست...حدمنم نیست.

تو این کتاب نوشته است که...عده ای بیان کرده اند که فلان عالم ربانی...چهل سال,شصت سال زحمت کشیده است...این ذکر رو گفته ...واینطور شده است!

نه بابا ظرفیت را برا خودش ایجاد کرده بعد از شصت سال این ذکرم گفتن به این درجه رسیدن...

من و تو اگر این ذکرو بخوایم بگیم پس فردا شلوارمونو رو...تو خیابون می رویم...

این طور نیست عزیز من که آخه.وظیفه شما انجام واجبات,ترک محرمات,خلوص در عمل و در همه ی امور یابن الحسن,یابن الحسن با جدیت در درس.

اگر می خواهید در این رشته سربازی امام زمان(عج)که وارد شدید به جایی برسید اولاخودتون رو از منجلاب طبیعت نجات بدید و بعدا بتوانید دست دیگران را بگیرید...راه اینه.

...

دانلود فایل تصویری صحبت های آیت الله ناصری