حاج مجتبی رمضانی در برنامه "توتیا" :: عروة الوثقی

عروة الوثقی

عروة الوثقی

کس نیست در این شهر امـــــــــان داشته باشد
یک تبــــــــــغ نمانده که امــــــــــان داشته باشد
از چشـــــــــم تنی چنـد من افتاده ام امـــــــــــا
این عشـــــــق محـال است زیـــــان داشته باشد

گروه مستندسازی برنامه توتیا شبکه سه سیما به سراغ جوانی رفسنجانی رفته است که عزت و اعتبار خود را تنها و تنها در گروه شهدایی از جنس گمنامی می بیند.

توتیا به سراغ مداح جوانی رفته است، که محافلش همواره رنگ و بوی شهدا بویژه شهدای گمنام می دهد. عوامل این برنامه امشب سعی دارند تا مردم و جوانان کشور را هرچه بیشتر با شاعر و مداحی که نوای دلنشین " شهید گمنام سلام، خوش اومدی، مسافر من، خسته نباشی پهلون" را به دلهای عاشق مکتب سیدلاشهدا(ع) هدیه داد، آشنا نمایند.

حاج مجتبی رمضانی از ذاکران جوان اهل بیت(علیهم السلام) و رویش های انقلاب اسلامی در عرصه مداحی می باشد که با اشعار زیبا و نوای محزون خود، اذهان زیادی را به فکر فرو برده است.

وی در اشعار خود هیچگاه تنها به گریه و زاری برای گذشته نپرداخته است بلکه همواره مشکلات و دردهای مشترک روز اجتماعی و فرهنگی را در قالب مرثیه و عزاداری مطرح نموده است.

این ذاکر اهل بیت(علیهم السلام) که به گفته حاج سعید حدادیان راز موفقیتش در صدای محزون و اشعاری با دردهای مشترک و به روز است،

دوربین مستند توتیا که در همین ایام محرم به منزل، هئیت و شهر حاج مجتبی رمضانی رفته است، امشب پرده از دغدغه ها و برنامه های این ذاکر اهل بیت(علیهم السلام) بر می دارد و ضمن پرداختن به موضوعات مهمی در این برنامه، گریزی هم به نحوه سرودن شعر شهید گمنام و راز ذکر و یادشهدا در محافل عزداری می زند.

دانلود فایل تصویری



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">