پارچه سیدالشهدا(ع) :: عروة الوثقی

عروة الوثقی

عروة الوثقی

کس نیست در این شهر امـــــــــان داشته باشد
یک تبــــــــــغ نمانده که امــــــــــان داشته باشد
از چشـــــــــم تنی چنـد من افتاده ام امـــــــــــا
این عشـــــــق محـال است زیـــــان داشته باشد

پارچه فروش , پارچه مشکی می فروشه یه کسی میاد 4 متر پارچه میخره برا مادر از دنیا رفته اش.

یه کسی میاد تو مغازه دو طاقه پارچه سیاه میخره برا هیأت همین که پولو داد دو طاقه پارچه شد برا امام حسین(ع)تو همون مغازه پارچه فروشی می تونه آدم مرده زنده کنه.

همون پارچه می تونه کور بینا کنه چون متعلق به سیدالشهداست.

یکی از خطبای معروف ایران می گفت:دم در هیأت وایساده بودم دیدم یکی از علما داره میاد خیلی ذوق کردم این عالم می خواد بیاد هیات ما

رسید دم در گفتم حضرت آقا بفرما تو

گفت:نه,چند روزیه چشم درد گرفتم اومدم این گوشه ی پرچم شما رو به چشام بمالم شفا بگیرم.

اگر لباس یوسف(ع) چشم یعقوب(ع)رو بینا کرد اینا لباس عزاست...

اینا لباس امام حسینه...اگر برتر از لباس یوسف(ع)نباشه کمتر نیست.

آیت الله العظمی مرعشی نجفی در وصیت نامه اش می نویسه آبروی من رو با من تو قبر بگذارید منظورم لباسیه که در عزای سید الشهدا(ع)به تن کردم.

همین که پارچه,نام امام حسین(ع) روش می خوره انسان معتقد دست به این بنر بزنه به صورتش بکشه چشماش باید بینا بشه.

چون این همون کاری می کنه که حرم امام حسین(ع) می کنه.

چای امام حسین(ع),قند امام حسین(ع)وغذای امام حسین(ع)...کم آدمن که با غذای امام حسین(ع)زندگیشون ورق خورده؟


حجت الاسلام و المسلمین سید احمد دارستانی